Zboží expedujeme do 3 dnů

Dodání zboží nám bude trvat o něco déle, jinak fungujeme na 100%

Vážení zákazníci,

Servisbal je tu stále pro vás. Vaše objednávky vyřizujeme a expedujeme. Zákaznický servis funguje na telefonech i e-mailech. Z důvodu velkého množství objednávek a prevence před nákazou, jsme přijali tato opatření:

1. Zboží expedujeme do 3 dnů

Pracujeme na 100%, expedice nám však může trvat až o 2-3 dny déle, než obvykle. Počítejte tedy nyní s prodlouženou dobou dodání. Důvodem je opravdu obrovské množství objednávek.

2. Objednat lze pouze zboží, které je v okamžiku objednávky skladem

Od některých dodavatelů se bohužel zpožďují dodávky, nemůžeme proto garantovat termín dodání. Nechceme uvádět zákazníky v omyl, proto dočasně bude možné zakoupit pouze zboží, které je fyzicky na našem skladě. 

3. Osobní odběr pouze ve přesně vymezený čas: mezi 12. a 13. hodinou

  • vždy prosím nejprve počkejte na potvrzovací email, že je zboží připraveno k výdeji

Důvodem omezení je snaha minimalizovat riziko nákazy našich zaměstnanců i zákazníků. Dodržujte proto prosím svědomitě všechna opatření přijatá v souvislosti s koronavirem. 

Chcete nám pomoci?

  • Objednávejte krabice po celých paletách, ostatní obaly po baleních. Tento údaj uvádíme u většiny produktů.
  • Nenechávejte prosím objednávku na poslední chvíli. Trochu zpoždění teď mívají i dopravci. Když objednáte s časovou rezervou budeme všichni klidnější.

Omlouváme se za vzniklá opatření, věřte, že děláme maximum, abychom Vám doručili obaly v pořádku a včas. Předem děkujeme za pochopení.

Kolektiv pracovníků e-shopu.

Datum aktualizace: 9.12.2020