Z preventivních důvodů je zrušen osobní odběr a platba na dobírku. Naše firma funguje ve standardním režimu, objednávky vyřizujeme. Více zde

Jak postupovat při přebírání zásilky

Naším cílem je dodat vám vždy nepoškozené zboží, které jste si objednali, ve výborné kvalitě a co nejrychleji je to možné. Pokud však přesto obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, postupujte prosím dle těchto instrukcí, v závislosti na situaci:

Při přebírání zboží se všimnete poškozeného obalu

Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište tam, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě zkontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím emailu info@eobaly.cz

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zaslané zboží nesouhlasí (záměna zboží)

Zavolejte nám prosím na tel. číslo: +420 499 979 797. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené

Dejte nám to co nejrychleji vědět. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobaly.cz

Co a jak vyfotit:

1. Poškozené zboží (tak, aby bylo vidět poškození)
2. Adresní etiketu zásilky
3. Přepravní obal nebo obalové materiály ve kterých byla zásilka přepravována
4. Případné poškození přepravního obalu

Návod na nafocení na stránkách našeho smluvního přepravce.

Reklamační řád naší společnosti Servisbal Obaly s.r.o.