Jak postupovat při přebírání zásilky
Naším cílem je dodat vám vždy nepoškozené zboží, které jste si objednali, ve výborné kvalitě a co nejrychleji je to možné. Pokud však přesto obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, postupujte prosím dle těchto instrukcí, v závislosti na situaci:
Při přebírání zboží jste si všimli poškozeného obalu
Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište tam, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě zkontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím e-mailu info@eobaly.cz.
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zaslané zboží nesouhlasí (záměna zboží)
Zavolejte nám prosím na tel. číslo: +420 499 979 797. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené
Dejte nám to co nejrychleji vědět. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobaly.cz
Co a jak nafotit při poškozené zásilce nebo zboží
- Celkový pohled na vnější obal/zásilku
- Přepravní etiketu zásilky
- Detail obalu v místě poškození
- Poškozené zboží
- Dále možno doplnit výplně a umístění zboží v zásilce
Reklamační řád naší společnosti Servisbal Obaly s.r.o.