Zajistěte si doručení obalů do Vánoc – objednávejte do 18. prosince do 13:30 hodin.
Kategorie
logo

JEDNOTKA

PRODUKT

Oblíbené
K POKLADNĚ

Jak postupovat při přebírání zásilky

Naším cílem je dodat vám vždy nepoškozené zboží, které jste si objednali, ve výborné kvalitě a co nejrychleji je to možné. Pokud však přesto obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, postupujte prosím dle těchto instrukcí, v závislosti na situaci:

Při přebírání zboží jste si všimli poškozeného obalu

Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište tam, že byl obal při přebírání poškozen (včetně krátkého popisu rozsahu poškození). Zboží doporučujeme na místě zkontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím e-mailu info@eobaly.cz

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zaslané zboží nesouhlasí (záměna zboží)

Zavolejte nám prosím na tel. číslo: +420 499 979 797. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30

Po rozbalení zásilky jste zjistili, že zboží je poškozené

Dejte nám to co nejrychleji vědět. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobaly.cz

Co a jak nafotit při poškozené zásilce nebo zboží ​

  • Celkový pohled na vnější obal/zásilku
  • Přepravní etiketu zásilky
  • Detail obalu v místě poškození
  • Poškozené zboží
  • Dále možno doplnit výplně a umístění zboží v zásilce 

Reklamační řád naší společnosti Servisbal Obaly s.r.o.

Zase ty cookies?

Ano, je to tak. I Eobaly.cz používají cookies. Primárně k tomu, abychom vám zpříjemnili plavbu naším webem. Kliknutím na tlačítko „Povolit“ nám k tomu dáte souhlas. Nemáte cookies rádi? Kliknutím zde je můžete odmítnout.

Povolit vše