Kategorie
logo

JEDNOTKA

PRODUKT

Oblíbené
K POKLADNĚ

Kontakty a informace

Kontakty
Často kladené otázky
Mám dotaz
Zákaznický servis
Potřebujete se na něco zeptat? Ozvěte se nám. Společně to vyřešíme.
Jsme zde pro Vás každý pracovní den.
+420 499 97 97 97 Po – Pá: 7:00 – 16:00 info@eobaly.cz
Provozovatel

SERVISBAL OBALY s.r.o.
Na Poříčí 661
518 01 Dobruška

DIČ: CZ49811169
IČ: 49811169

Bankovní spojení
Účet CZK: 600 59 02/0800
IBAN: CZ69 0800 0000 0000 0600 5902

Společnost SERVISBAL OBALY s.r.o je zapsána v obchodním rejstříku vedeném v Hradci Králové, spisová značka C 4766.

Osobní odběr

Chcete si zboží vyzvednout osobně u nás v Dobrušce?
Nejprve prosím objednejte zboží na e-shopu a počkejte na e-mail s potvrzením o vyřízení objednávky.

Po – Pá: 11:00 – 14:00
Reklamace

Potřebujete reklamovat obaly zakoupené na našem e-shopu? Vyplňte prosím tento reklamační formulář a odešlete nám ho. Následně Vás budeme kontaktovat, jak dál postupovat. Pokud máte jakýkoliv dotaz, ozvěte se nám.

+420 499 97 97 97 Po – Pá: 7:00 – 16:00 reklamace@eobaly.cz
Objednávka
Stav objednávky

Stav své objednávky, můžete zjistit zde.

Osobní odběr u nás ve firmě.

Osobní odběr je možný přímo v našich skladech a sídle firmy v Dobrušce (Královehradecký kraj). Nejprve ale prosím vyčkejte na e-mail potvrzující vyřízení objednávky.

Časové okno pro osobní odběr v Dobrušce: Po – Pá: 11:00 – 14:00

Mapa osobního odběru

Sledování zásilky

Číslo zásilky pro možnost sledování na stránkách dopravce vám zašleme e-mailem společně s informací o expedici z našich skladů.

Stav vyřízení objednávky

Informace o tom, v jaké fázi je vaše objednávka, a zda již byla vyřízena, naleznete ve svém zákaznickém účtu.

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Změna nebo storno objednávky

Změna způsobu platby nebo dodání

Použijte, prosím, náš kontaktní formulář. Pokud se vám nepodařilo zaplatit, způsob platby můžete změnit v uživatelském účtu.

Změna zboží v objednávce

Změnit produkt v objednávce lze jen v případě, že není předána dopravci. V opačném případě je potřeba objednávku stornovat a udělat objednávku novou. Co nejdříve nám zavolejte, tel: +420 499 979 797 (nejrychlejší způsob) nebo použijte kontaktní formulář.

Storno objednávky

Pokud si přejete stornovat (zrušit) objednávku, co nejdříve nám zavolejte, tel: +420 499 979 797

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Změna údajů
Změna IČO, DIČ

Změnil jsem IČO, DIČ

Jestliže se změnilo IČO nebo DIČ vaší firmy, změnu provedete přidáním další fakturační adresy ve vašem zákaznickém účtu. Totéž platí i pokud chcete objednávat na jinou firmu s použitím jednoho (stávajícího) e-mailu.

Mám nový účet a potřebuji zachovat historii objednávek

Historii objednávek vám na vyžádání přeneseme na nový účet. Použijte, prosím, náš kontaktní formulář.

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Dotaz ke zboží
Chybějící sortiment

Máte zájem o zboží, které aktuálně nemáme v nabídce? Ozvěte se nám přes kontaktní formulář. Díky vlastní výrobě a spolehlivým dodavatelům můžeme produkty vyrobit nebo sehnat za dobrou cenu.

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Reklamace
Poškozená zásilka

Poškozený obal zásilky: pokud při přebírání zásilky zjistíte, že má poškozený obal, zkontrolujte stav objednaného zboží. Jestliže je poškozené, zásilku nepřebírejte a dejte nám to vědět prostřednictvím e-mailu info@eobaly.cz.

Poškozené zboží: pokud jste zásilku již přebrali a zjistili, že zboží je poškozené, dejte nám to co nejrychleji vědět. Budeme to hned řešit. Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a zašlete na adresu: reklamace@eobaly.cz.

Více informací jak postupovat při přebírání zásilky naleznete v našem návodu.

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Záměna zboží

Zavolejte nám prosím na tel. číslo: +420 499 979 797. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Podání reklamace

Pokud je nutné reklamovat zboží, které jste u nás koupili, vyplňte prosím náš reklamační formulář.

Pomůže nám, když uvedete co nejvíce informací. Nutné je reklamované zboží vyfotit a foto nám prostřednictvím reklamačního fomuláře zaslat, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit. Pokud si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. Zavolejte nám prosím na tel. číslo: +420 499 979 797.
Pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Vrácení zboží

Kupující, pokud se jedná o soukromou osobu, má právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Firemní subjekty ("zákazníci s IČO") tento nárok ze zákona nemají, jejich žádosti o vrácení zboží posuzujeme individuálně. 

Pokud si přejete vrátit zboží - odstoupit od smlouvy, vyplňte prosím formulář.
Doporučujeme nás nejprve kontaktovat na tel.: +420 499 979 797.

Zboží, které si přejete vrátit nám zašlete zpět s viditelným označením "vrácené zboží" vaším jménem nebo názvem firmy a číslem objednávky. Upozorňujeme, že poštovné za zaslání zboží zpět hradí kupující.

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Faktury a platby
Faktura po splatnosti

Fakturu po splatnosti i další faktury naleznete ve svém účtu ve formátu .pdf, včetně platebních informací. Jestliže máte jakékoliv dotazy ohledně fakturace, napište na: el-faktury@servisbal.cz nabo volejte na: +420 499 97 97 97.

Potřebujete poradit? Použijte náš kontaktní formulář.

Kontaktní formulář

Můžete se přihlásit a my vše vyplníme za vás.

Zase ty cookies?

Ano, je to tak. I Eobaly.cz používají cookies. Primárně k tomu, abychom vám zpříjemnili plavbu naším webem. Kliknutím na tlačítko „Povolit“ nám k tomu dáte souhlas. Nemáte cookies rádi? Kliknutím zde je můžete odmítnout.

Povolit vše