SLEVA -10% NA OBALY! Stačí v košíku zadat kód: EOBALY10 zobrazit méně ZJISTIT VÍCE

zobrazit více ZJISTIT VÍCE

Obchodní podmínky

Jsme SERVISBAL OBALY s.r.o., se sídlem Na Poříčí 661, 518 01 Dobruška, IČO 49811169, jsme zapsaní u Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. C 4766

Naše další kontaktní údaje jsou:
E-mail: info@servisbal.cz; shop@eobaly.cz
Tel.č.: +420 499 97 97 97

Provozujeme internetový obchod na adrese www.eobaly.cz

  1. ÚVODEM

    1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi vámi (kupujícím) a námi (prodávajícím) v případě, že nakoupíte zboží na našem internetovém obchodu nebo jiným způsobem. Tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy. Pokud si při naší individuální komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, bude mít naše dohoda přednost. Pokud u nás nenakupujete v rámci své podnikatelské činnosti, jste v roli spotřebitele. Naše právní předpisy vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
    2. Pokud u nás nenakupujete v rámci své podnikatelské činnosti, jste v roli spotřebitele. Naše právní předpisy vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
    3. Pokud vás zajímají informace o práci s osobními údaji, najdete je na našem webu, v patičce.
  2. OMEZENÍ PRO PLATBU A DORUČOVÁNÍ

    1. Na našem e-shopu můžete platit následujícími způsoby:

      • kartou

      • okamžitým bankovním převodem

      • bankovním převodem – zálohovou fakturou

      • bankovním převodem – fakturou

      • na dobírku

    2. Zboží doručujeme jen na území České a Slovenské republiky, pokud se nedomluvíme individuálně jinak.

  3. UŽIVATELSKÝ ÚČET

    1. Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžete zboží objednat. Účet ale není nutný, nakoupit u nás můžete i bez něj.
    2. K účtu, prosíme, opatrujte vaše přístupové údaje. Informace a data, která do účtu vyplňujete, udržujte aktuální.
    3. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
    4. Uživatelský účet vám můžeme zrušit, a to hlavně pokud jej dlouhodobě nepoužíváte nebo pokud jeho prostřednictvím porušujete smluvní nebo jiné právní povinnosti.
  4. RECENZE

    1. Na našem webu nebo sociálních sítích můžete najít recenze od našich zákazníků.

    2. Recenze mohou psát zákazníci, kteří u nás daný produkt opravdu nakoupili.

    3. To ověřujeme prostřednictvím společnosti Heuréka (s každou objednávkou je spojen jedinečný link pro recenzi, více informací najdete zde).

    4. Na Googlu, sociálních sítích a Firmách.cz můžete najít další recenze nás nebo našich produktů. Vzhledem k tomu, že jsou psané uživateli na platformách třetích stran, na které nemáme vliv, tyto recenze nelze z naší strany ověřit. Děkujeme za pochopení.

  5. NAŠE ZBOŽÍ

    1. Na e-shopu najdete informace k vámi vybranému produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.
    2. Pokud je produkt na našem e-shopu uvedený jako rozbalený, otevřený, s vadou nebo s jiným obdobným důvodem pro jeho zlevnění, prosíme, mějte na paměti, že z takového důvodu nám ho nemůžete zpětně reklamovat. Jinak se ale reklamace i u těchto produktů řídí obecnými pravidly, která najdete dole.
    3. Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty najdete uvedené dál, v rámci nákupního procesu.
    4. Pokud někde uvádíme cenu, která je zcela zjevně chybná, tato cena nás nezavazuje a smlouva mezi námi nevznikla.
  6. OBJEDNÁVKA

    1. Požadované zboží vložte do košíku. Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem.
    2. V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
    3. Před odesláním Objednávky si můžete údaje zkontrolovat a změnit.
    4. Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Koupit“.
    5. To, že jsme vaši Objednávku obdrželi, vám potvrdíme e-mailem. Tímto okamžikem je kupní smlouva mezi námi uzavřená.
    6. Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky.
    7. Objednávku můžete vytvořit také jiným, vámi zvoleným způsobem, například e-mailem za pomoci odkazu na náš katalog nebo na základě individuálního přání. Obdržení vaší Objednávky vám potvrdíme e-mailem, ale smlouva je mezi námi uzavřena až vzájemným odsouhlasením požadovaného druhu a množství zboží, dodacích podmínek a výsledné ceny.
    8. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.
  7. DORUČENÍ

    1. Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, ve stanoveném termínu, na vámi zadanou adresu.

    2. Zboží vám dodáme dle dostupnosti a našich možností v co nejkratší době, obvykle následující pracovní den po přijetí objednávky – pro objednávky do 13:00, resp. po přijetí platby s výjimkou doručení zboží na dobírku. V případě nedostupného množství zboží budete o případném prodloužení dodací lhůty neprodleně informováni. V případě, že nebude možné dodat zboží v termínu navrženém kupujícím v Objednávce nebo uvedeném v e-shopu, jsme oprávněni dodat zboží v přiměřené dodatečné lhůtě.

    3. Zboží také můžete převzít osobně na adrese Na Poříčí 963, 518 01, Dobruška.

    4. Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.

    5. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného odkladu, dejte vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc efektivně řešit i s našimi byznysovými partnery. Děkujeme.

    6. Zboží doručujeme prostřednictvím našich partnerů. Ti přepravu zajišťují před vámi zvolené sídlo/bydliště. Nezajišťují ale donášku do bytu, sklepu, skladu samotného atd.

    7. Pokud nejste spotřebitelé a pokud si nedomluvíme něco jiného, dodávání našeho zboží se řídí podmínkami FCA dle Incoterms 2020. Podmínky pro spotřebitele se řídí občanským zákoníkem a smlouvou.

    8. Pokud povaha a množství zboží nedovoluje expedici balíkem, dodáváme zboží na paletách. Zboží vám můžeme dodat na vratných či nevratných paletách. V případě, že zboží vám dodáme na vratné paletě, paletu nám vrátíte nebo vám budeme paletu fakturovat. O způsobu dodání budete informováni nejpozději v okamžiku expedice. Jejich ceník najdete zde.

  8. PLATBA

    1. Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu. 
    2. Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete hradit:

      • kartou online

      • rychlým bankovním převodem

      • na dobírku

      • bankovním převodem na účet:

        • Česká spořitelna CZK 
          Kód ústavu: 0800, Číslo účtu:6005902,  Měna: CZK, IBAN: CZ69 0800 0000 0000 0600 5902 SWIFT: GIBACZPX

        • Česká spořitelna EUR
          Kód ústavu: 0800, Číslo účtu:6006032,  Měna: EUR, IBAN: CZ51 0800 0000 0000 0600 6032 SWIFT: GIBACZPX

        • Komerční banka CZK
          Kód ústavu: 0100, Číslo účtu: 123-3563940227,  Měna: CZK, IBAN: CZ15 0100 0001 2335 6394 0227 SWIFT: KOMBCZPP

        • Komerční banka EUR
          Kód ústavu: 0100, Číslo účtu: 123-3668760257,  Měna: EUR, IBAN: CZ75 0100 0001 2336 6876 0257 SWIFT: KOMBCZPP

    3. Pokud budete platit na dobírku, celková cena je splatná při převzetí zboží.

    4. Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet.

    5. Pokud jste více než 14 dní v prodlení s úhradou kupní ceny, automaticky dochází ke stornu Objednávky (odstupujeme od kupní smlouvy).

    6. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.

    7. Na vaše přání vám vystavíme zálohovou fakturu, kterou vám pošleme na vaši e-mailovou adresu. Kontaktujte nás. Dovolujeme si ale upozornit, že zboží expedujeme po úhradě zálohové faktury.

    8. Případné slevy u nás nejde kombinovat.

  9. Výsekové a tiskové nástroje, grafické podklady, vzorky

    1. Prosíme, pamatujte, že některá naše díla, design, nástroje a výstupy mohou splňovat definici autorského díla a/nebo mohou být chráněny v rámci patentů, užitných nebo průmyslových vzorů. Porušení našich práv monitorujeme a vždy právně řešíme.
    2. Pokud tvoříme vaše zboží vám na míru podle výsekových a tiskových nástrojů, které na základě vaší Objednávky musíme vytvořit, náklady na tvorbu takových nástrojů jdou za vámi jako kupujícím. Nacenění nástrojů vám pošleme na základě vaší objednávky. Pokud nám náklady na vytvoření nástrojů neschválíte a neuhradíte do 14 dnů, dochází automaticky ke stornu kupní smlouvy (tedy automatickému odstoupení od smlouvy).  V případě vytvoření a uhrazení nástroje u nás bude k dispozici po dobu 1 roku a můžeme vám jej předat na základě vaší žádosti.
    3. Pokud si objednáte vzorky na námi vytvořené konstrukce, nabízíme až 2 vzorky zdarma. V případě více vzorků vám vytvoříme a zašleme cenovou nabídku, kterou si schválíme.
    4. Technika výroby vzorku je odlišná od sériové výroby, proto mohou vzniknout určité technologické odchylky (stlačení, narušení nebo otřepy materiál, vzhled řezu), při následujícím strojním zpracování, které nemají vliv na zadané požadavky (funkčnost). Tisková předloha je směrodatná pro kontrolu textu, jeho umístění a celkovou grafickou úpravu. Není směrodatná pro kvalitu lepenky, odstín barev a kvalitu tisku. Po schválení vzorku a tiskové předlohy nelze již probíhající přípravu výroby zrušit bez zaplacení vynaložených nákladů.
    5. Zboží, které na základě vaší objednávky vytvoříme, máme právo použít pro naše propagační účely.
    6. Pokud vytváříme zboží vám na míru, máte povinnost nás informovat o legislativních požadavcích na takové zboží, pokud nejsou obecně známé. Pokud tuto povinnost nesplníte, máme právo po vás chtít případnou náhradu škody.
    7. Pokud u nás bude po vzájemné dohodě umístěný váš předmět, který pro splnění zakázky potřebujeme použít (například výsekový nástroj nebo tiskový štoček apod.) a po dobu delší než 1 rok u nás neobjednáte zboží, pro které je potřeba tento nástroj použít, budeme vás kontaktovat ohledně dalšího postupu. Pokud si nástroj nepřevezmete zpět ani neobjednáte související zboží, máme právo po vás požadovat skladné v obvyklé výši nebo s vaším souhlasem nástroj zlikvidujeme. Případně náklady na likvidaci jdou za vámi
  10. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

    1. Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla.

    2. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které:

      • podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby,
      • jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty,
      • jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám,
      • jsme dodali v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit poté, co jste obal porušili.
    3. V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. Pokud jsme si dohodli pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14denní lhůta od první dodávky.
    4. Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné. Tak například pokud je ke zboží přibalený jeho vzorek, otestujte, zda vám produkt sedí, na tomto vzorku. 
    5. Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupujete). Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete v závěru těchto podmínek, jeho využití ale není podmínkou.
    6. Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení od smlouvy uvádět nemusíte.
    7. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit.
    8. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný způsob.
    9. Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív.
    10. Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
    11. Zboží nám, prosíme, vraťte ideálně kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným zkoušením poškodíte nebo opotřebíte, můžete od smlouvy odstoupit, my ale po vás můžeme chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vracenou částku.
    12. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy. A to i v případě, že zboží pro svou povahu nemůže být zpět k nám vráceno obvyklou poštovní cestou.
    13. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.
    14. Pokud jste podnikatel, máme právo odstoupit od smlouvy jen v případech, které stanoví zákon a dále pokud jste vstoupili do insolvence, bylo proti vám zahájeno insolvenční řízení nebo se vzhledem k okolnostem jeví, že svým závazkům nedostojíte (např. máte zpoždění se zaplacením dalších závazků a plateb). V případě odstoupení máte povinnost nám vrátit už poskytnuté zboží do 14 dnů od doručení odstoupení. Nárok na úhradu vzniklé škody máme právo jednostranně započítat proti vašemu nároku na vrácení případně zaplacené kupní ceny
  11. Jak reklamovat vady

    1. Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, zejména:

      • odpovídá vaší objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů).

      • se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu.

      • se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používázboží odpovídá kvalitou nebo provedením předloze;

      • má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí

      • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze

      • vyhovuje právním předpisům

    2. Pokud jsme vás před koupí výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší a vy jste s touto vlastností souhlasili, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vady, pro které byla zlevněna a my jsme vás na tento důvod zlevnění předem upozornili.
    3. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí a jste spotřebitelé, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
    4. Pokud jste spotřebitelé, věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
    5. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
    6. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.
  12. Jak reklamaci uplatnit

    1. Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, stavte se, napište e-mail nebo dopis.

    2. Prosíme, sdělte nám:

      • vaše kontaktní údaje, na které vám dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena.

      • jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli.

      • jak si přejete reklamaci vyřídit

      • budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu

    3. Vadné zboží nám pošlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, domluvíme se.

    4. Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní - opět nás v takovém případě ideálně kontaktujte dopředu, domluvíme se, jestli je to i váš případ.

    5. Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.

  13. Co můžete požadovat

    1. V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží.

    2. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.

    3. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:

      • vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme

      • vada se projevuje opakovaně

      • vada je podstatná

      • Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.

  14. Jak vyřídíme reklamaci

    1. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete jako spotřebitelé odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

    2. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.

    3. Pokud jste spotřebitelé, náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.

  15. Závěrem

    1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

    2. Jsme vázáni etickým kodexem, který naleznete zde. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžete obrátit s případnou stížností.

    3. Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup.

    4. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením kupní ceny.

    5. Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.

    6. Pokud jako kupující nevystupujete z pozice spotřebitele, může prodávající jednostranně započítat proti vašim pohledávkám své pohledávky. V případě spotřebitele to smí prodávající udělat tam, kde tak výslovně stanoví tyto obchodní podmínky.

    7. Kupující přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

    8. Pokud jste podnikatelé, nejsme v prodlení, pokud nám v řádném poskytnutí plnění brání na naší vůli nezávislá a námi neovlivnitelná událost nebo vnější podmínky – tzv. vyšší moc. Za tu se považují zejména pandemie, války, živelné katastrofy, výpadky potřebných surovin na trhu aj. Pokud nám v poskytnutí plnění ve sjednaném termínu vyšší moc brání, budeme vás bezodkladně informovat. Pokud vyšší moc trvá déle než 150 dní, může kterákoliv ze stran od smlouvy odstoupit. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu, včetně nemajetkové újmy.

    9. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

    10. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu.

V Dobrušce, dne 19.2.2024

Formulář:
Odstoupení od kupní smlouvy